Vallensbaeck

Bisserup stod på önskelistan, denna mysiga lilla ställplats i småbåtshamnen med plats för endast fyra husbilar. När vi var här sist vimlade det av fågelliv, och det var ju såklart anledningen till att jag ville hit igen. Men tajmingen blev fel den här gången, det var knappt några fåglar alls att skåda, dessutom var det blåsigt och småkallt. Vi lämnade Bisserup efter en natt och hittade fram till Vallensbaeck istället. Här hade vi aldrig varit förut, och jag måste ju säga att detta var en pärla till ställplats. Fina promenadstråk, fin båthamn… ja väldigt trivsamt helt enkelt. Det blev bara ett dygn här, men vi kommer alldeles säkert återkomma när tillfället ges.

Bästa resesällskapet…♥♥♥

Många båtar för Stefan att titta på

Vacker kväll

Så kom hon glidandes, den vackra knölsvanen

Stolt o ståtlig…

Gråhäger

Bättre fly än illa fäkta

Related posts

0 Kommentarer